Wednesday, October 8, 2008

First time di oversea...

beg yg aku bawa 22kg berat dia


23 september bersamaan dgn 23 ramadhan kira2 pukul 3.50 ptg aku menjejakkan kaki aku kat bumi london setelah lebih dari 12 jam aku berada dlm flight... pasai dlm keadaan yg agak stress n terlalu nervous aku terlupa nak ambik apa2 gambaq dlm flight...
alhamdulillah walaupun org kata muka aku mcm terorist tp nasibla imigeresen golongkan aku dlm teror list (student).... so aku cuma bg passport n chop pastu blh ambik beg aku...x tanya apa2 pun...syukur sgt2 kat ALLAH.... masa tu aku sempat terpandang sorang imigeresen perempuan yg pakai tudung... fuh lega... rupanya kat sini ada ramai org islam n kita bebas nak amalkan agama kita.... aku teruskan perjalanan ke central bus station tuk jumpa org dr brighton uni yg nak byr tiket bas aku...sampai2 dia check nama n bg tiket..nasib save €22.50 masa aku tgk harga tiket tu....
pasai naik bas kira lama la... bertolak 5.40 tp sampai 8.20 mlm.....



gambaq2 kat luar central bus station

2 comments:

yonghaslina said...

hi mamu....apa yang di nervouskan terbang di udara.....oooww...terror list ek....sempoi arrr....tu gmbaq org yg sama ka.????hush...jauh beza tuh....

MrCB said...

Hi mamu, gambar last no 3 tu bg dok leklok senang nk tgk....update lg gambar2 sempoi pnya ...gambar minah salleh pakai tudung ada x?....muallaf